helgen var riktgt skoj först födelsedag hos en av killarna i klassen. Sedan vidare till nästa kalas och avskedsfest. Himla skoj var kvällen med dopp i pool med kläderna på och mycket daaaans. Fats framför allt människor jag älskar. Det var otroligt många utbytesstudenter inbjudna till den sista festen. Så det var skoj att spendera tid med dem jag kan fortfarande inte förstå att alal vi utbytesstudenter har kommit varandra så himla nära. Ibland känns det som jag vet mer om dem en människorna hemma i Sverige. Ändå är vi från olika länder och olika kulturer men fortfarande passar vi perfekt tillsammans. Vi kramas, skrattar, gråter delar med oss av våra världar och ändå förstår vi varandra mer en någon annan, det är så sjukt konstigt, jag sjukt är precis vad det är.

Tänk att jag faktiskt sitter i en säng i BRASILIEN och skriver det här. Jag har varit här i 10 månader och mer och jag kan ändå inet förstå att jag fortfarande är här.

Det känns dock lite ledsamt idag eftersom utbytesstudenterna från städerna längre bort åkte hem idag och vissa åker sedan tillbaka till sina länder så jag kommer inet träffa dem mer HÄR.

Fast om några år ser vi varandra igen, jag bara vet det....

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som om ni verkligen har blivit "bästisar" allihopa. Om alla ska hälsa på varandra från respektive hemländer så kommer du att få se många andra delar av världen framledes - livet är fullt av möjligheter - ta väl vara på det.
PoK från mormor o morfar

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning