Just nu sitter jag i Penapolis som ar en grannstad till Aracatuba. Jag ska spendera kvallen och natten har men manga andra utbytesstudenter i tjejen fran Islands hus eftersom hon ska`aka tillbaka till Island pa fredag. Det kanns lite trakigt eftersom alla utbytesstudenter sakta men sakert aker tillbaka till sina lander.

Helgen spenderaddes i alla fall i Coromba som ar en stad nara Bolivia. Det var rotary konferens dar sa alla utbytesstudenter och rotarianer i detta distrikt akte dit. Vi akte aven till Boliva och kopte saker eftersom det ar valdigt billigt dar. Jag kopte vin och whiskey till mamman har ocksa och whiskeyn kostade bara 80 svenska kronor. det kan man kalla billigt. Det var i alla fall jattekul dar men samtidigt lite sorgligt eftersom det var sista gangen jag sag en del av personerna dar.

Nu ska jag vara social igen och dricka te :)

Kommentarer

Anonym sa…
Så roligt med alla fina människor du träffar o roliga stunder som ni får tillbringa tillsammans. Du kommer att ha med dig fina minnen för hela livet Julia. Ha det fortsatt trevligt. Var rädd om dig!
PoK från mormor

(morfar sussar)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning