Klagande

Så jag är supersjuk eller jag har åkt på maginfluensa. Det är vid sådana här tillfällen man längtar hem extra mycket. Typ till en mamma som pysslar om en eller till en pappa som köper blåbärssoppa.

Jag spydde som en kalv inatt. Ingen är hemma här heller, mamman är i Sao Paulo och jag tror att brodern har åkt till mormorn. Jag är helt utmattad i kroppen också kan inte äta någonting lever på vatten.

Något som är bra är i alla fall att jag fick paket från Sverige igår. Det var marabou i och se och hör. Så jag har legat och läst se och hör hela morgonen. Det känns skönt med lite svensktskvaller mitt i all turbulens.

Kommentarer

Anonym sa…
Men lilla vän - det låter inte skoj alls. Hoppas att mamman återvänder snart så att du inte är ensam i alla fall. Försök få i dig vätska och bröd i alla fall.
PoK från mormor o morfar

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning