Så jag har pecis vaknat upp efter en eftermiddags lur, sjukt trött var jag men nu är jag pigg och glad igen. Tänkte dra ner mig till gymmet var där igår också. Efter all marabou som jag äter kan ju det behövas. Det var väl lite lögn kankse sänds det marabou hit får jag väl högst en halva själv resten äter andra upp eller ger jag bort dem snäll som jag är.

Lyssnar på remixen som Angie la till till filmen av nordöst-resan också. Det är helt klart den bästa resan jag gjort.

Ikväll ska jag förmodligen hem till Bianka med massa andra brudar och bara titta på film och ha skoj. I morgon blir det födelsedagskalas och avskedsparty, underbart kul ska det bli.

Livet leker helt enkelt och jag har saker att göra hela tiden att jag ibland önskar att jag var 5 personer istället för en. Fast det är bara följa sitt hjärta, vad är roligast? Det kör jag på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning