WRITE UNTIL YOU CAN'T FEEL YOU FINGERS




Lite turbulent i mitt liv just nu. Så nu behöver jag verkligen skriva. Jag älskar att skriva när livet känns lite upp och ner och jag älskar att träna. Så idag tränade jag lite på hemmaplan för jag kände inte alls för att gå till gymmet. Så i stället satte jag iphonen på högsta volym och bara drog i genom ett träningsplats, skööööönt. Nu känner jag mig riktigt pigg. Så ska kolla lite topmodel och sedan ta tag i disk och sopor och ta en dusch innan det blir bums i säng!

Föresten måste jag bara påpeka vilka fina arbetskollegor jag har. Jag fick en liten alla <3-dag present, jag tycker det är så fint att visa uppskattning för varandra, vardagen blir så mycket finare då!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning